بررسي مزايا و استراتژي هاي طراحي مجدد وب سايت

طراحي سايت،سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

بررسي مزايا و استراتژي هاي طراحي مجدد وب سايت

۲۳ بازديد

اگر شما نمي دانيد كه طراحي مجدد وب سايت خود را چگونه انجام دهيد در اين مقاله با بررسي مزيت هاي آن اطلاعات مهمي را به دست خواهيد آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سايت براي كسب و كارهايي با نيازهاي متنوع از صنايع مختلف طراحي شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نكات و استراتژي هايي را خواهيم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحي سايت مجدد ارائه شود.

وب سايت شما بخشي مهمي از كسب و كار شما را در اختيار خود دارد، بنابراين طراحي مجدد آن امري ضروري است. كاربران و مشتريان شما هر روز با وب سايت هاي پيشرفته، مدرن و بصري ارتباط برقرار مي كنند. اگر وب سايت شما مدرن نيست، ممكن است به كاربر نشان دهد كه شركت شما منسوخ شده است. شما نمي خواهيد كسب و كار شما سبب موفقيت وب سايتتان شود بلكه هدف اصلي شما بالا بردن كسب و كار خود توسط وب سايت مي باشد.

درباره هزينه هاي مربوط به طراحي مجدد وب سايت نگران نباشيد، اين يك فرصت مناسب براي تبديل وب سايت شما به يك ابزار تجاري قدرتمند است كه بهتر است از آن استفاده نماييد.

در اين جا برخي از مزاياي طراحي مجدد سايت را قرار داده ايم:

  • شما مي توانيد لوگو و نام تجاري خود را آپديت كنيد. نام تجاري خود را با پيدا كردن راه هاي بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پيام ها اصلاح كنيد.
  • شما مي توانيد طراحي وب سايت خود را آپديت كنيد. تغيير طرح قديمي، و جايگزين كردن آن با گرافيك بهتر.
  • قابليت استفاده از وب سايت مي تواند بهبود يابد. شايد وب سايت شما در طول سال ها كاربر پسندي كمي داشته باشد. اين اغلب در طول زمان اتفاق مي افتد به اين دليل كه شركت ها به طور مداوم محتواي خود را به درستي سازماندهي نمي كنند. اين يك فرصت عالي براي بهينه سازي محتواي و ويژگي هاي وب سايت شما است.
  • شما مي توانيد وب سايت با توجه به محصولات و خدمات جديد ترميم كنيد.
  • تكنولوژي جديد مي تواند يكپارچه شود تا وب سايت شما براي بازديدكنندگان مفيدتر باشد. همچنين مي توانيد از ابزار هاي مختلف مانند سرويس هاي مختلف تلفن هاي همراه استفاده كنيد.

همه اين ها دلايل خوبي براي طراحي مجدد وب سايت شما خواهند بود و خروجي اين كار به افزايش مشتري، افزايش فروش و افزايش بازديد كنندگان منجر خواهد شد.

طراحي وب سايت 

بررسي مثال هايي براي طراحي مجدد سايت

ما در زمينه طراحي مجدد سايت و طراحي استراتژي هاي مختلف با مشتريان و سازمان هاي مختلف كار كرده ايم و در ادامه چند مثال را در اين مورد قرار داده ايم.

مثال اول: وب سايت ما خيلي قديمي است و كاربردي ندارد

صاحب اين وب سايت 8 سال پيش اين سايت را طراحي كرده بود و هنوز هم سايت بدون تغيير باقي مانده بود. كسب و كار رشد كرده بود، ليست مشتريان آنها به طور قابل توجهي بيشتر شده بود، كارمندان دو برابر شده اند و به محل جديد و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزينه براي طراحي مجدد وب سايت خود مي ترسيد. 

در نهايت وي موافقت خود را براي طراحي مجدد وب سايت اعلام كرد و يكي از كارمندان شركت براي پيگيري كار ها و هماهنگي با ما تماس گرفت. اين پروژه به صورت كاملا مدرن بازسازي شد و توانست به عنوان يكي از رقيبان اصلي در صنعت خود شناخته شود و كاركنان آن ديگر از ارسال لينك وب سايت براي مشتريان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحي سايت ما ارزان بوده است و اكنون براي تعمير آن به كمك نياز داريم.

يك كسب و كار استارت آپي وب سايت خود را با هزينه اي كم طراحي كرده بود. اين وب سايت بيشتر براي نمايش محتوا مورد نظر مشتريان ايجاد شده بود ولي نام تجاري شركت را به خوبي منعكس نمي كرد. رئيس شركت نگران از دست دادن مشتريان بالقوه خود بود و ممكن بود اعتبار كسب و كار خود را از دست بدهد.

ما يك بررسي از وب سايت انجام داديم و يك ليست اولويت بازنويسي ايجاد كرديم تا براي اولين بار مقابله با مسائل بيشترين آسيب را به وجود آورد. برخي از بالاترين اولويت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سايت به خوبي در تلفن هاي همراه نمايش داده شود اما نمايش آن تلفن هاي همراه وحشتناك بود. تصاوير و بنر هاي سايت هيچ ربطي به نام تجاري شركت نداشتند و بلوك هاي متن بسيار نامناسب بود كه سبب كاهش خوانايي مطالب وب سايت مي شد. خوشبختانه، ما توانستيم وضعيت وبسايت را بهبود دهيم و هزينه هاي خود را با استفاده از فهرست اولويت بندي كنترل كنيم.

نتيجه طراحي مجدد وب سايت چيست؟

همانطور كه در مثال هاي بالا ديديد دلايل زيادي براي طراحي مجدد وب سايت وجود دارند. شما بايد بررسي كنيد كه آيا طراحي مجدد سايت مشكلات مربوط به كسب و كار شما را حل خواهد كرد و نتايج بهتري را خواهد داشت يا خير! با وجود اين مزايا، طراحي مجدد وب سايت بايد به صورت استراتژيك انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفي از جمله اهداف كسب و كار، فن آوري، چشم انداز رقابتي و استراتژي بازاريابي انجام شود. نحوه سازماندهي محتوا در طراحي مجدد سايت شما اهميت زيادي دارد و بايد متناسب با اصول و قوانين درست انجام گردد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه پروژه هاي طراحي وب سايت و يافتن راه حل هاي مناسب مي توانيد با ما در تماس باشيد. ما منتظر دريافت نظرات و پيشنهادات شما در اين بخش هستيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.